6 клас

Розділ 1. Комп’ютерна графіка


Урок 1. Поняття комп’ютерної графіки.

Урок 2. Растрові та векторні зображення, їхні властивості. Формати файлів растрових і векторних зображень.

Урок 3. Векторний графічний редактор

Урок 4. Особливості побудови й опрацювання векторних зображень. Побудова зображення з графічних примітивів.

Урок 5. Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах. Операції над об’єктами та групами об’єктів.

Урок 6. Практична робота 1. Створення простих векторних зображень.

Урок 7. Практична робота 2. Створення векторних зображень.



Розділ 2. Комп’ютерні презентації



Урок 9. Комп’ютерні презентації. Етапи створення презентації та вимоги до її оформлення. Типи слайдів. Додавання об’єктів до слайдів.

Урок 10. Практична робота №3 «Створення комп’ютерної презентації»

Урок 11. Ефекти анімації, рух об’єктів в презентаціях. Налаштування ефектів анімації об’єктів слайда.

Урок 13. Налаштування показу презентацій. Використання гіперпосилань і кнопок дій. Ефекти зміни слайдів.

Урок 14. Практична робота 4. Налаштування показу комп’ютерної презентації


Розділ 3. Текстові документи


Файли-заготовки


Урок 16. Інструктаж з БЖД. Списки в текстовому документі. Формати текстових документів

Урок 17. Таблиці в текстовому документі

Урок 18. Зображення в текстовому документі. Схеми в текстовому документі

Урок 19. Практична робота 5



Розділ 4. Електронні таблиці


Урок 25. Табличний процесор

Урок 26. Редагування та форматування електронних таблиць

Урок 27. Арифметичні обчислення

Урок 29. Стовпчасті та кругові діаграми






Розділ 4. Алгоритми та програми


AdobeAIR

Інсталяція Скретч 2

Відео-інструкція як встановити Скретч 2

Scratch-онлайн


Файли-заготовки


Урок 32. Величини. Команда присвоювання

Урок 33. Лінійні алгоритми зі змінними

Урок 35. Алгоритми і програми з вкладеними циклами





















Урок 17. Поняття про об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта.

Урок 18. Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події.

Урок 19. Вкладені алгоритмічні структури повторення з лічильником

Урок 20. Вкладені алгоритмічні структури повторення з лічильником

Урок 21. Вкладені алгоритмічні структури повторення з передумовою та лічильником

Урок 22. Практична робота №5

Урок 23. Вкладені алгоритмічні структури розгалуження

Урок 24. Вкладені алгоритмічні структури розгалуження

Урок 25. Вкладені алгоритмічні структури розгалуження

Урок 26. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження

Урок 28. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження

Урок 29. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження

Урок 30. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження

Урок 31.  Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження

Урок 32. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження

Урок 33. Створення алгоритмів і програм з повтореннями з використанням змінних


Урок 34. Практична робота №6