6 клас

Тема 1. Цифрові пристрої. Цифрові технології


Урок 1. Цифрові пристрої. Використання цифрових пристроїв і технологій для реалізації інформаційних процесів. Санітарно-гігієнічні правила роботи з цифровими пристроями.

Урок 2. Призначення цифрових пристроїв. Класифікація цифрових пристроїв за призначенням.

Урок 3. Цифрові технології. Використання цифрових інновацій. Використання цифрових інновацій для навчання, комунікації і творчості.


Тема 2. Комп’ютерні презентації


Урок 4. Етапи створення комп’ютерної презентації

Урок 5. Анімація об’єктів на слайді

Урок 6. Анімація слайдів. Налаштування показу комп’ютерної презентації

Урок 7. Практична робота 1. Налаштування показу комп’ютерної презентації




Тема 3. Текстові документи

Файли-заготовки

Урок 8. Списки в текстовому документі. Формати текстових документів

Урок 9. Таблиці в текстовому документі

Урок 10. Зображення в текстовому документі. Схеми в текстовому документі

Урок 11. Практична робота 2



Тема 4. Графічні зображення


Урок 12. Векторний графічний редактор

Урок 13. Особливості побудови й опрацювання векторних зображень. Побудова зображення з графічних примітивів.


Урок 14. Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах. Операції над об’єктами та групами об’єктів.

Урок 15. Практична робота 3. Створення простих векторних зображень.



Тема 5. Електронні таблиці




Урок 26. Редагування та форматування електронних таблиць

Урок 27. Арифметичні обчислення

Урок 28. Арифметичні обчислення







Розділ 6. Алгоритми та програми


AdobeAIR

Інсталяція Скретч 2

Відео-інструкція як встановити Скретч 2

Scratch-онлайн


Файли-заготовки


Урок 32. Величини. Команда присвоювання

Урок 33. Лінійні алгоритми зі змінними

Урок 35. Алгоритми і програми з вкладеними циклами

Урок 36. Практична робота 5 "Проєкти з вкладеними циклами з лічильником та зі змінними"

Урок 37. Алгоритми і програми з вкладеними розгалуженнями

Урок 38. Алгоритми і програми з вкладеними розгалуженнями

ПІДСУМКОВЕ ТЕСТУВАННЯ




























































































































































































































































































------------------

Урок 2. Растрові та векторні зображення, їхні властивості. Формати файлів растрових і векторних зображень.

Урок 3. Векторний графічний редактор

Урок 4. Особливості побудови й опрацювання векторних зображень. Побудова зображення з графічних примітивів.

Урок 5. Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах. Операції над об’єктами та групами об’єктів.

Урок 6. Практична робота 1. Створення простих векторних зображень.

Урок 7. Практична робота 2. Створення векторних зображень.



Розділ 2. Комп’ютерні презентації



Урок 9. Комп’ютерні презентації. Етапи створення презентації та вимоги до її оформлення. Типи слайдів. Додавання об’єктів до слайдів.

Урок 10. Практична робота №3 «Створення комп’ютерної презентації»

Урок 11. Ефекти анімації, рух об’єктів в презентаціях. Налаштування ефектів анімації об’єктів слайда.

Урок 13. Налаштування показу презентацій. Використання гіперпосилань і кнопок дій. Ефекти зміни слайдів.

Урок 14. Практична робота 4. Налаштування показу комп’ютерної презентації


Розділ 4. Електронні таблиці


Урок 25. Табличний процесор

Урок 26. Редагування та форматування електронних таблиць

Урок 27. Арифметичні обчислення

Урок 29. Стовпчасті та кругові діаграми






Розділ 4. Алгоритми та програми


AdobeAIR

Інсталяція Скретч 2

Відео-інструкція як встановити Скретч 2

Scratch-онлайн


Файли-заготовки


Урок 32. Величини. Команда присвоювання

Урок 33. Лінійні алгоритми зі змінними

Урок 35. Алгоритми і програми з вкладеними циклами

Урок 36. Практична робота 5 "Проєкти з вкладеними циклами з лічильником та зі змінними"

Урок 37. Алгоритми і програми з вкладеними розгалуженнями

Урок 38. Алгоритми і програми з вкладеними розгалуженнями

ПІДСУМКОВЕ ТЕСТУВАННЯ



Розділ 3. Текстові документи


Файли-заготовки


Урок 16. Інструктаж з БЖД. Списки в текстовому документі. Формати текстових документів

Урок 17. Таблиці в текстовому документі

Урок 18. Зображення в текстовому документі. Схеми в текстовому документі

Урок 19. Практична робота 5



Розділ 4. Електронні таблиці


Урок 25. Табличний процесор

Урок 26. Редагування та форматування електронних таблиць

Урок 27. Арифметичні обчислення

Урок 29. Стовпчасті та кругові діаграми






Розділ 4. Алгоритми та програми


AdobeAIR

Інсталяція Скретч 2

Відео-інструкція як встановити Скретч 2

Scratch-онлайн


Файли-заготовки


Урок 32. Величини. Команда присвоювання

Урок 33. Лінійні алгоритми зі змінними

Урок 35. Алгоритми і програми з вкладеними циклами

Урок 36. Практична робота 5 "Проєкти з вкладеними циклами з лічильником та зі змінними"

Урок 37. Алгоритми і програми з вкладеними розгалуженнями

Урок 38. Алгоритми і програми з вкладеними розгалуженнями

ПІДСУМКОВЕ ТЕСТУВАННЯ